donderdag 7 mei 2015

Dag 10 Premium outlet en Fun spot USA

Deze dag bestempelen we als een shopdag. We zijn al meer dan een week hier en we zijn nog niet naar een outlet geweest(op Femmy en Savannah na dan). We doen het weer rustig aan en na het ontbijt rijden we naar de Premium outlets. We kunnen pole position parkeren. We beginnen bij Lids waar we voor de kinderen een paar petjes kopen met hun naam er op. En we kopen er ook 1 voor Savannah's vriendinnetje. Daarna gaan we naar Levis waar we flink tekeer gaan. Ik koop 4 broeken, Martijn 4 broeken en 2 shirts. Hij koopt ook nog 2 broeken voor Walter. Femmy gaat dan voor wat kinderkleren kijken terwijl wij naar Nike gaan. In die andere Nike outlet kon ik geen schoenen vinden maar nu vind ik er 4 maar ik moet echt een keuze maken. Martijn koop ook een paar en een zak met sokken. Irritant is dat ik hier 2 jaar terug een fel oranje shirt heb gekocht. En uitgerekend vandaag heeft al het personeel zo'n shirt aan en ik de mijne dus ook. Werd dus een aantal keer aangesproken door klanten of ik wilde helpen;( Martijn kijkt dan nog even bij de Sunglass Hut en Femmy gaat op jacht naar broeken. Ik wacht met de kinderen in de speeltuin. Nadat de auto is volgeeladen met spullen rijden we naar Fun Spot USA. Savannah wil graag in de houten achtbaan waar ze 2 jaar terug niet in mocht. Ze vind hem hard mgaan maar wel leuk! Timber heeft ook een primeur. Hij is voor het eerst in de hangende achtbaan met voeten los geweest. Voor het avondeten gaan we naar een Outback vlakbij Universal. Het is er erg rustig. Ik had kreeft met biefstuk en het smaakte echt goed. Natuurlijk hadden we ook een ahi Tuna besteld. Op Femmy's vlees zat veel te veel peper dus die hebben we terug laten sturen naar de keuken. Femmy kreeg een nieuwe en we krijgen zelfs een gratis toetje! Wat een service! Thuis gaan de kinderen slapen en Femmy gaat tv kijken. Martijn en ik gaan naar de film op city Walk. We gaan naar de film Avengers 2. We bestellen cola en krijgen eerlijk waar een liter per persoon. Helaas val ik 2 keer in slaap tijdens de film. Vakantie vieren is vermoeiend he. De mensen voor mij konden het gesnurk niet waarderen dus kreeg ik er popcorn op de koop toe. Een latertje vandaag dus. We liggen pas om half 2 in bed!

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke bezigheid is shoppen toch, gewoon lekker de dollars laten rollen!
    Bij de kids straalt het plezier van de gezichtjes af, dat is toch ook wat waard hoor.
    Jammer dat de film niet zo boeiend was, maar ja je kunt niet alles hebben;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed geslaagd met shoppen..
    En leuk om daar naar de bioscoop te gaan,maar dan moet je wel wakker blijven he:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De creditcard heeft goed gerookt, en zo hoort dat :-) Zalig dat shoppen. En aangesproken als personeel ? Kon je de uren ook declareren haha . Beetje bijklussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAHA slapen in de film en dat snurken niet gewardeerd wordt beetje raar. Maar lekker daggie toch beetje shoppen en geld uitgeven.

    BeantwoordenVerwijderen